Proponowany przebieg linii tramwajowej zaznaczono kolorem zielonym. Na niebiesko - linia kolei na trasie odtworzonej przez odbudowę łącznicy Zawodzie - Dąbrówka Mała otwierającej możliwość bezpośredniego połączenia Tarnowskich Gór przez Bytom Siemianowice i Dąbrówkę Małą z Tychami. Czas przejazdu na tym odcinku z Bytomia do Ligoty po tej trasie wynosiłby ok 30 min. Powstanie linii tramwajowej - krzyżującej ten odcinek bezkolizyjnie pozwoliłoby na powstanie w tym miejscu naturalnego, dogodnego węzła przesiadkowego. Siemianowice Śląskie - sporej wielkości miasto, dociążyłoby pasażerami ten odcinek - na chwilę obecną biegną przez nasze tereny jedynie tory dla kolei towarowej co można by zmienić na poprawę komunikacji dla mieszkańców.
sobota, 30 maja 2020
Linia tramwajowa wzdłuż al. Roździeńskiego
Rada Jednostki Pomocniczej nr 14 dziękuje za wczorajszy udział w wideokonferencji radnym RM - Panu Dawid Durał i Patrycja Grolik. Temat poruszył również kwestię organizacji sprawnego transportu na terenie całej aglomeracji. Kolejne spotkanie on line zostanie przeprowadzone dla Siemianowic Śląskich - mamy nadzieję, że tam więcej radnych miejskich wykaże zaangażowanie w ten istotny temat, który powinien być postrzegany kompleksowo a nie do granicy jednego, własnego miasta z czym mieliśmy się okazję zderzyć w Katowicach (przyp. ostatnia odpowiedź wiceprezydenta Sobuli na interpelację (Barbara Mańdok i Dawid Durał) dot. zabezpieczenia przy ul. Roździeńskiego (S86) pasa wolnego od zabudowy pod linię tramwajową o szerokości zaledwie 10m ). Postaramy się następne spotkanie z Siemianowicami skutecznie nagrać i udostępnić.
Proponowany przebieg linii tramwajowej zaznaczono kolorem zielonym. Na niebiesko - linia kolei na trasie odtworzonej przez odbudowę łącznicy Zawodzie - Dąbrówka Mała otwierającej możliwość bezpośredniego połączenia Tarnowskich Gór przez Bytom Siemianowice i Dąbrówkę Małą z Tychami. Czas przejazdu na tym odcinku z Bytomia do Ligoty po tej trasie wynosiłby ok 30 min. Powstanie linii tramwajowej - krzyżującej ten odcinek bezkolizyjnie pozwoliłoby na powstanie w tym miejscu naturalnego, dogodnego węzła przesiadkowego. Siemianowice Śląskie - sporej wielkości miasto, dociążyłoby pasażerami ten odcinek - na chwilę obecną biegną przez nasze tereny jedynie tory dla kolei towarowej co można by zmienić na poprawę komunikacji dla mieszkańców.
Proponowany przebieg linii tramwajowej zaznaczono kolorem zielonym. Na niebiesko - linia kolei na trasie odtworzonej przez odbudowę łącznicy Zawodzie - Dąbrówka Mała otwierającej możliwość bezpośredniego połączenia Tarnowskich Gór przez Bytom Siemianowice i Dąbrówkę Małą z Tychami. Czas przejazdu na tym odcinku z Bytomia do Ligoty po tej trasie wynosiłby ok 30 min. Powstanie linii tramwajowej - krzyżującej ten odcinek bezkolizyjnie pozwoliłoby na powstanie w tym miejscu naturalnego, dogodnego węzła przesiadkowego. Siemianowice Śląskie - sporej wielkości miasto, dociążyłoby pasażerami ten odcinek - na chwilę obecną biegną przez nasze tereny jedynie tory dla kolei towarowej co można by zmienić na poprawę komunikacji dla mieszkańców.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz