piątek, 9 października 2015

Rozwój budownictwa w rejonie ul. Andersa? Plan zagospodarowania przestrzennego na to pozwala

28 września br. zwróciliśmy się do Prezydenta Miasta Katowice Marcina Krupy z prośbą o udostępnienie informacji: czy władze miasta Katowice posiadają informację na temat planów rozwoju budownictwa mieszkaniowego w rejonie ulicy gen. Władysława Andersa oraz czy Urząd Miasta Katowice w ostatnich pięciu latach wydawał decyzje o pozwoleniu na budowę (decyzje o warunkach zabudowy) dla nowych obiektów mieszkalnych w rejonie ul. gen. Władysława Andersa. 

W odpowiedzi z dnia 5 października br., której udzielił z upoważnienia Prezydenta Miasta Katowice Naczelnik Wydziału Budownictwa UM Katowice - Pan Roman Olszewski, poinformowano, iż rejon ul. gen. Władysława Andersa jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (uchwalonym 30 czerwca 2010 roku przez Radę Miasta Katowice), a od września 2010 roku Wydział Budownictwa UM Katowice nie wydawał decyzji o warunkach zabudowy. W rejestrze pozwoleń wydano cztery decyzje dotyczące budowy nowych obiektów mieszkalnych.


2 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo zadowolona z tego, że całkiem sporo się buduje. W sumie także ja niedawno temu miałam okazję do tego aby remontować moje mieszkanie. Dzięki firmie https://www.wawerbud.pl/ cały remont przeszedł bardzo sprawnie i tak jak tego chciałam.

    OdpowiedzUsuń